PROJEKT DENKO! #1

by - października 11, 2017

Witam wszystkich serdecznie w moim pierwszym projekcie denko! Jeśli ktoś jest niewtajemniczony w temat to już wyjaśniam. Otóż w tym wpisie przedstawię wszystkie kosmetyki, jakie zużyłam w ostatnim czasie. Kilka ich było, a konkretnie służyły do pielęgnacji twarzy oraz odżywieniu włosów. Ale bez przedłużania, zapraszam!



# Ziaja oczyszczanie, liście manuka. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórniakom - oczyszczanie twarzy z tą pastą to przyjemność! Pachnie niesamowicie, dokładnie oczyszcza cerę i poprawia jej stan. Jest to bodajże już moje piąte opakowanie, a produkt jest na mojej stałej liście kosmetyków. Kosztuje praktycznie grosze, a jest naprawdę wydajna!


# Receptury Babuszki Agafii, maska do włosów drożdżowa. Pobudzenie wzrostu - zauroczyłam się w tej masce, dlatego też kupiłam drugie opakowanie. Kupiłam ją głównie z uwagi na przyśpieszenie wzrostu włosów, co obiecywał producent i faktycznie - przy głowie już po kilku użyciach mogłam zaobserwować wszystkim znane baby hair. Włosy zwiększyły swoją objętość oraz stały się zdrowsze. Maska jest jak najbardziej wydajna i starcza na wiele użyć. Gorąco polecam!




# Ziaja, naturalny krem oliwkowy - zwykły krem nawilżający, zapach ma nieziemski. Przeznaczony jest dla cery suchej i normalnej. Ja posiadam mieszaną, aczkolwiek sprawdził się u mnie znakomicie, przede wszystkim na policzkach gdzie czasami miałam skórę wysuszoną.


# Neutrogena, odżywczy sztyft do ust z maliną nordycką - zapach jest nieziemski! Po prostu zakochałam się w nim, jest bardzo intensywny i to mi się najbardziej podoba. Oczywiście radzi sobie ze spierzchniętymi ustami.

# Maść ochronna z witaminą A - stosowałam ją na wypryski, aby złagodzić czerwoność tego paskudztwa, aczkolwiek szczerze powiedziawszy słabo sobie z tym radziła.


Tak prezentują się już wszystkie kosmetyki jakie ostatnio zużyłam. Macie o nich podobne zdanie, czy wręcz przeciwnie? Napiszcie śmiało i podzielcie się tym co wy ostatnio skończyliście! Zapraszam do zaobserwowania mnie w moich social mediach oraz do zobaczenia w następnym wpisie!

You May Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo przydatny post :) osobiście nie posiadałam żadnych z tych kosmetyków, ale Twoja recenzja ich mnie zaciekawiła :)
    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń