WYZWANIE z codzienniefit!

by - października 16, 2017

Jak wspomniałam na instagramie, mam zamiar wprowadzić trochę zmian w moim życiu i oto krok pierwszy - wyzwanie z Martą Hening. Youtuberka, blogerka oraz autorka poradnika "Codziennie fit".

Niedawno wytrwałam miesięczny plan właśnie od tej pani, efekty były zadowalające - zresztą niżej zobaczcie sami - dlatego zdecydowałam się, aby ponownie coś wybrać z jej zestawów. Jako, że rozpoczęłam redukcję, która będzie trwała do końca roku, padło na Darmowy plan treningowy – odchudzanie w domu




REDUKCJA - jaki jej przebieg?


Zacznijmy w ogóle od tego czym jest redukcja. Jest to proces, w którym zależy nam na jak największej utracie tkanki tłuszczowej. Co zrobić, aby do tego doszło? Ujemny bilans kaloryczny i cardio/tabata/interwały. Będę ucinać odpowiednio kalorie i rozkładać posiłki odpowiednio na makroskładniki. Przede wszystkim chcę, aby to było zdrowe! Owszem, małe grzeszki zapewne się zdarzą, ale wiadomo - wszystko wolno, aczkolwiek w granicach normy! 😋

Od dziś, do końca roku lecimy na redukcji. Są to niecałe trzy miesiące, więc spokojnie. Po tym czasie, chciałabym podzielić się z wami efektami (oczywiście osobny wpis podsumujący plan treningowy się pojawi!).

WYMIARY - zdjęcia porównawcze. 

Poniżej przedstawiam moje wymiary i zdjęcia sylwetki (niestety nie cudownej, ale dlatego o nią będę walczyć! 💪). W tabeli przedstawione utracone centymetry są efektem - jak wyżej wspomniałam - miesięcznego wyzwania z Martą. O nim możecie przeczytać tutajtutaj tutaj i tutaj








KONTROLA musi być!

To co? Wpis podsumowujący pojawi się za równo dwadzieścia siedem dni, a w nim wymiary, ponieważ na zdjęcie porównawcze chciałabym poczekać, aż do końca redukcji. W tym czasie możecie się spodziewać FOODBOOK'A oraz zdjęć i przepisów na instagramie. Dlatego tam was serdecznie odsyłam i do następnego! 



You May Also Like

5 komentarze

  1. Fajnie, że centymetry z brzucha zleciały, a na przykład klatka piersiowa taka sama. Ja tak nie miałam, ale to już zupełnie co innego.
    Masz może jakiś wgląd w plan treningowy na masę mięśniową, widoczny abs, itd.? Jeśli tak to byłoby świetnie, gdybyś taki podała lub spróbowała znaleźć od kogoś zaufanego.
    poza tym trzymam za ciebie kciuki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Marta ma ułożony jakiś plan rzeźbiący, natomiast nie jestem na 100% pewna. Jeśli jednak takowego nie ma, możesz śmiało ułożyć go sama korzystając z jej filmików. Polecam również blogilates. Dziękuję!♥

      Usuń
  2. Brawo, ja obiecałam, że wezmę się za siebie tylko jak zdejmą mi gips :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Znam tą youtuberkę i nawet nie wiedziałam, że ma taki plan... Fajnie, że cm zleciały. To bardzo motywująca informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia!💕 Ja też walcze, ale u mnie nie ma jeszcze super efektów :)

    OdpowiedzUsuń