ZDROWE PRZEKĄSKI - propozycje trzech słodkości.

by - października 06, 2017

Przygotowałam dzisiaj propozycje trzech takich moich ulubionych, słodkich przekąsek, które wprost uwielbiam! Nadają się śmiało na spotkanie z przyjaciółmi, jako zwykły podwieczorek, czy na niedzielny deser dla całej rodziny. Nie potrzebujecie jakiś specjalnych składników do ich wykonania. Tak więc, zapraszam do dalszej części wpisu.



DOMOWE CHIPSY Z JABŁKA!


Pierwszą przekąskę, jaką mam zamiar wam przedstawić, są to jabłkowe chipsy domowej roboty. Uwielbiam je! Do zrobienia potrzebne będą jedynie:
➯ jabłka,
➯ cynamon,
Jabłka płuczemy wodą, następnie wycieramy i kroimy w cienkie plastry. Wycinamy środeczek, a następnie układamy je na suszarce. Posypujemy cynamonem i tak zostawiamy je na kilka godzin. Ja zrobiłam to wieczorem, zostawiłam je na calutką noc w suszarce, a rano miałam smakowitą przekąskę. Można również włożyć plastry do piekarnika nagrzanego do 200 stopni na godzinkę.



SMAK DZIECIŃSTWA, CZYLI MIÓD NA BUŁCE.




Pamiętam, że jak byłam dzieckiem, ochoczo jadłam tę przekąskę. Być może porywająco nie wygląda, aczkolwiek naprawdę jest nieziemska. Aby ją przygotować wystarczą jedynie trzy minuty, a do zrobienia potrzebujecie:
                                                        ➯ bułeczkę orkiszową,
                                                        ➯ łyżkę miodu,
                                                        ➯ masełko. 
Najpierw bułkę smarujemy masełkiem, a następnie rozsmarujemy miód. I ot cała filozofia! 

DESER MARZEŃ.




Tę słodkość przygotowuję sobie, w momencie, gdy mam tzw. cheat day. Do przygotowania potrzebne wam będą jedynie: 

                                                ➯ małe opakowanie jogurtu naturalnego (180 g),
                                                ➯ mleczna czekolada,
                                                ➯ ciastka owsiane,
                                                ➯ maliny. 
Czekoladę roztapiamy w mlecznej kąpieli, a z malin tworzymy mus. Kruszymy na mniejsze kawałeczki ciastka owsiane. Bierzemy pucharek i robimy kolejno warstwy -  pierwszą tworzymy z kawałków ciastek, potem zalewamy delikatnie jogurtem. Następnie dodajemy nasz mus z malin. Ponownie tworzymy warstwę z jogurtu. Na jego powierzchnię delikatnie rozprowadzamy roztopioną czekoladę, a na sam koniec posypujemy całość kawałkami owsianych ciasteczek. Smacznego!


Tak prezentują się wszystkie trzy przepisy na naprawdę banalne i smaczne przekąski. Który z nich was najbardziej zainteresował? Zdradzę wam, że moim ulubieńcem jest zdecydowanie trzeci, ale cii... Jeśli,któryś wypróbowaliście, koniecznie dajcie znać! 

You May Also Like

2 komentarze

  1. Super :) Ostatni na miarę moich umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły, muszę zmotywować się na wykonanie suszonych jabłek ♥

    OdpowiedzUsuń